maandag 24 oktober 2011

Farbenmix Amelie

Eerste keer dat ik een capuchon heb gemaakt. Ook nog een gevoerde en naad met biaisband weg gewerkt. Deze tip vond ik hier: http://linvins.blogspot.com/search/label/Tipps. Het borduurtje is 9 inch en duurde ongeveer 5 uur voordat naaimachine ermee klaar was. Dit had ik niet verwacht. Ik ben er wel heel blij mee. Veel mooier dan tuniek die ik van BEA patroon had gemaakt. Ik heb hem ook van fleece  gemaakt. De hoofdopening heb met behulp van vouwblaadje iets lager gemaakt, zodat ze met haar hoofd er doorheen past.

Farbenmix Amelie

2 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg mooi geworden. De geborduurde boom passend bij de stof. Super zeg.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef, 5 uur (!) maar wel mooi resultaat geworden hoor!
    groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!