zondag 20 november 2011

Amelie FM

Ik heb voor het eerst met boordstof gewerkt. Ziet er wel mooier uit, dan met biaisband. Voor de rest biaisband bij de hoofdopening en onderaan gebruikt. Daarbij heb ik een siersteek gebruikt. Dat was niet alleen om dat het mooi is. Ik had namelijk geen gifgroen garen. Ik was even bang dat het een carnavals outfit werd, maar dat valt gelukkig wel mee. De boom heb ik al eerder gebruikt, maar nu zonder bladeren en met Avalon. Sancho bedankt voor tip! Werkt veel beter en nu weet ik ook wat de goede kant van fleece is.
Wat is het toch een fijn jurkje! Ze kan er heerlijk in spelen, zonder dat ze het te warm krijgt.



1 opmerking:

  1. Tjonge, heel mooi geworden! Dat idee van die boom vind ik erg leuk, bedankt voor de inspiratie! En keurig afgewerkt ook, heel kleurrijk en zeker geen carnavalsoutfit :-)
    Groetjes, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!