zaterdag 4 februari 2012

Actie foto met sjaal, muts en wanten

Vandaag heerlijk gewandeld langs de Amstel in Uithoorn. Anne draagt de sjaal, muts en wanten graag. Met de wanten speelt ze dagelijks binnen mee sinds dat ik ze gemaakt heb. Ze kon ook al niet wachten totdat ze klaar waren. De wanten beschermen haar handen heel erg goed. Want ik heb een dubbele laag fleece gebruikt. Ik denk ook dat het helpt dat ze te groot zijn. Een groot voordeel van een eigen maakte muts is dat hij perfect aansluit op haar hoofd. Hij blijft dus ook goed zitten als ze buiten speelt. Ik denk dat Anne net zoals ik weg is van Ling Ling. De knuffel die ik heb gemaakt speelt en slaapt ze vaak mee.




Hier de eerste ijsfoto van Anne, genomen op Amstelveens poel. Het is nu 5 februari en heel erg koud. We hebben dus maar een klein rondje op het ijs gelopen. Volgende keer een hete kruik bij haar benen leggen. En mezelf natuurlijk beter inpakken.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!