zaterdag 24 maart 2012

geborduurd Hema t-shirt

Ik heb een ander T-shirt geborduurd bij het rokje, omdat het andere T-shirt voor haar verjaardag was. Het rokje vind ik heel erg leuk. Voor iemand met maat 92-98 helemaal perfect. Je kan hier het rokje kopen: http://youcanmakethis.com/products/featured-products/lilly-skirt.htm. Het borduurtje ging niet helemaal perfect, mede doordat ik spoelhuis verkeerd had liggen. Verder zit er een foutje in het borduurtje zelf. Bepaalde bochten gaan namelijk met lussen. Ik dacht zelf het zwarte streepje van de olifant wel later te kunnen maken, maar dat was niet zo.





1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je reacties op mijn blog! Wat een schattig meisje heb je zeg.. leuk om voor te naaien he? Heel veel creatief plezier gewenst!

    groetjes.. Petra ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!