dinsdag 22 mei 2012

Lilly skirt 2



 
Ik heb voor de tweede keer een Lilly skirt gemaakt. De derde ligt al uitgeknipt klaar. Ik ben er helemaal weg van. Hier kan je hem vinden: http://youcanmakethis.com/products/featured-products/lilly-skirt.htm Ik ben zo blij dat ik weer iets heb genaaid. De laatste tijd voel ik me niet zo goed, want 25 april is mijn moeder overleden en 25 december mijn schoonmoeder. Langzaam krabbel ik wel weer een beetje op, maar het gemis is groot. Ik kom ook tot de ontdekking dat ik meer op mijn moeder lijk dan ik eerder besefte. Naaien, tuinieren en knutselen hebben we zeker gemeen. Mijn moeder vond het ook leuk dat ik weer ging naaien na de huishoudschool. Helaas kon ze door de dementie mij nietmeer helpen, maar zolang ze kon praten vroeg ze vol trots heb jij dit voor Anne gemaakt?

Foto's van Anne zijn gemaakt in de Efteling, waar we zondag het geluk hadden dat het heel rustig was.  Anne heeft enorm genoten en riep vaak nog een keer!


6 opmerkingen:

  1. Ach, wat een verdrietige tijd maak je door! Heel veel sterkte met het gemis. Hopelijk troost het naaien ook een beetje.

    Ik vind dit rokje iig geweldig, wat een fantastisch stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moeilijk allemaal, sterkte! Het rokje is erg leuk en staat je dochter mooi! Ik heb de stof ook nog liggen, maar moet er nog een patroon bij zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat akelig allemaal.Wel mooi om te weten dat je zoveel op je moeder lijkt! Daar zie je haar dan steeds in terug.Ik wens je veel sterkte om alles te verwerken. Wat een mooi meisje met een vrolijk rokje,erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heftige tijd voor je. Heel veel sterkte in dit gemis.
    Het rokje is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een poppetje en wat een schattig rokje! Staat haar supermooi!
    Ik wens je ook veel sterkte.. sterk jezelf met de mooie herinneringen en de gave die ze je meegaf.. die dingen zijn kostbaar en toveren vast een glimlach op je gezicht..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke foto,heel veel sterkte met je moeder,herkenbaar van je moeder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!