donderdag 2 augustus 2012

Ivy Farbenmix (broek), Bizzkids 4114 (topje) en Wollyonline (pop)


Eindelijk is de broek af. Ik zag er een beetje tegen op vanwege de zakken en nep rits. De nep rits was nog wel even moeilijk, totdat ik naar mijn eigen broek keek. Het borduren ging heel goed. Ik heb wel het spoelhuis moeten instellen en de bovenspanning ietsje omhoog.






















Ik heb voor het eerst siersteken in een bocht gebruikt bij de zakken. Ik vind het mooi, maar helemaal perfect is het niet.
Ik heb twee zakken achter gemaakt. Eigenlijk drie, want Anne heeft er een verstopt. Ooit zullen we hem vinden. Ook heb ik bovenin nog een knoopje gedaan, om de nep rits te benadrukken.

 
Anne was nu toch wel heel blij dat haar pop hetzelfde aan had. De pop werd overal mee naar toe gesleept. De pop heeft zelfs dezelfde Crocs. Ik vind ze in het klein wel heel erg leuk. Anne kan ze ook zelf aan en uit doen.






Voor de rest is de broek nog goed getest in Kidzcity. De broek zat heerlijk. Ik vind het dus een succes. Ik weet van Sancho dat de bovenkant wijd valt, maar dat geeft geen probleem vanwege de luier. Ik heb maat 98-104 gemaakt.




6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig setje. mooie kleurencombi.
    Het staat je dochter heel mooi. En wat leuk dat de pop het zelfde aan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig broekje, zo schoon , ze staat er geweldig goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer je werk van gemaakt en zo mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt nog voor je tip over de PIP stof!! Hopelijk hebben ze nog wat... ik wacht mijn mail af! En dan verder: wat maak jij een leuke dingen zeg! Ook de aangepaste Wolly patronen van de Gotz poppen, geweldig!! Jammer dat mijn tijd altijd te kort is, want ik zou ook graag voor deze maat poppen aan de slag gaan... maar ja..... wie weet komt het ooit nog! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Ik kom net via Google op je blog, wat een ontzettend mooie dingen maak je zeg... je site moet ik een andere keer als ik wat meer tijd heb maar eens goed doorkijken... wat een leuke ideeen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!