dinsdag 13 november 2012

Odilia als setje


Ik vond de rok wat tegenvallen met roze en blauw. Het werd wat druk. Maar samen met deze paarse trui van Moodstreet (die nog nergens bij hoorde), vind ik het een heel erg leuk setje. Het truitje kon ik 2 jaar terug niet laten liggen, omdat het kopje van het meisje met de vlechten op verkleedkleren lijkt van mij vroeger. Anne is ook weg van het meisje omdat ze speldjes heeft. Van morgen vertelde Anne de oppas dat ze een mooi rokje aanhad en mama die had gemaakt. :)

7 opmerkingen:

  1. Het rokje met roze vind ik ook erg mooi hoor, de paarse is wel wat rustiger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig en wat staan deze kleuren haar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat haar echt schattig!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat ze het de oppas even moest melden. Het is ook een mooie rok dus ze heeft gelijk gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!