maandag 5 november 2012

Odilia Farbenmix



Ik heb voor het eerst een ballonrok gemaakt, met een geel pipingbandje. Dit ging erg makkelijk, alleen door de rimpels werkte naaivoetje niet zo goed. Ik heb helaas de rok nog niet kunnen testen bij Anne. Ik ben wel bang dat hij heel erg lang is. Hij poft wel ontzettend mooi, de ballonrok die ik bij de Hema zag deed dat niet. Voor de voering heb een vreemd katoentje gebruikt, die bij het voorwassen er niet mooi uit kwam. Er lijkt op het katoentje een beetje wax of zo te zitten.



14 opmerkingen:

  1. Hopelijk zit de rok goed, want hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... sowas von wunderschön ♥

    glg Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ook ik maakte eerder de odillia http://www.madeby-manon.blogspot.nl/search/label/Farbenmix%20Odillia van reststukken stof. Veeeeeel te groot en veeeel te lang. Het 4 jaar oudere buurmeisje was er dolgelukkig mee. Inkorten dus of een kleinere maat nemen.
    Jou versie is echt prachtig, dat piping bandje ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een snoezig rokje, en wat een leuk stofje! hopen dat hij past.

    Gr.Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi rokje! Hopelijk past ze 'm snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi rokje hij valt prachtig en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geworden zeg! Jammer dat hij te lang is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi rokje, en wat een leuk stofje!! jammer dat hij te lang is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk rokje, dat is dan alvast voor over een half jaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful! Everything fits: cutting pattern and colours!

    Best regards, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really like all three versions of this skirt! The style is very sweet and I LOVE the fabrics!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!