donderdag 28 februari 2013

Modkid Kyoko 3T + Odilia + kroon


Nog meer voor Anne's verjaardag, want we vinden het vieren met verschillende kleine groepen leuker. Dan hebben we voor iedereen tijd. Gelijk ook een reden om te zorgen dat de gardorbe van Anne word uitgebreid met nieuwe kleren. De kroon heeft ze niet op gehad, maar wel mee geslapen. Ze herkent door de kroon en ballonnen nu wel het getal drie. Ik vind de kroon wel beter gelukt dan die van vorig jaar. De kleuren zijn uitgesproken.


Ik heb de Modkid Kyoko zonder mouwen gemaakt. Als ik hem opnieuw zou maken, maak ik het schouderstuk smaller. Want die is wel erg breed. Anne vindt de jurk heerlijk zitten, vooral zonder riem. Maar dan is de jurk wel heel wijd. Dus dit is echt de eerste en de laatste keer dat ik hem maak.
Ik heb er ook een onderrok aan gemaakt, zodat hij extra mooi zou vallen.

 
Hieronder nog een extra foto van de Odilia rok, zodat de paspel ook te zien is. Ik heb de foto gemaakt nadat Anne hem een dag heeft gedragen.




13 opmerkingen:

  1. wat een leuk jurkje! En die kroon is erg schattig!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke outfit voor zo een knappe meid en dat kroontje is zo mooi gemaakt!!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Het jurkje staat wel erg schattig al is het niet helemaal naar je zin.. Mooie stofjes heb je gebruikt..

    Groetjes, Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig! De kroon vind ik super met dat kroontje op de 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ist das süß geworden!!!! Und deine Maus sieht so hübsch darin aus!!! Ganz bezaubernd:-) liebe Grüsse Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi jurkje met sprekende kleurtjes! Knappe dochter heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke jurk met deze stoffencombi. Jammer dat het niet helemaal is wat je erzelf van verwachte maar ik vind hem leuk.
    De kroon is ook erg mooi en dat ballonrokje met een los rokje er overheen is ook een idee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk fris jurkje!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je ontzettend leuke dingen gemaakt.Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat rokje is echt leuk! Ik vind de versie van kyoko leuker dan de versie met mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee zo'n ballonrokje met een gewone erover heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zocht op google naar dit patroon en kwam hier terecht. Ik dacht dat als je hem niet meer wilde maken, je het patroon misschien wel wilde verkopen. Als je hem nog hebt tenminste. Ik ben ook op Sancho te vinden. Je hebt trouwens wel een vrolijke versie gemaakt!
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!