zondag 3 maart 2013

Circle Flounce Dress 3T

 
Ik wilde heel graag een cirkeljurk en zie nog steeds op tegen de Elodie, dus heb ik de
circle flounce dress gemaakt. Ik ben zeer tevreden over deze jurk. Alles klopt. Ik heb het mezelf wel iets moeilijker gemaakt door een onderrok erbij te doen. Dit wilde ik zo doen, omdat het van binnen er ook goed uitziet en dat is gelukt. Het biaisband was wel heel veel werk, want de jurk loopt rond en heeft een grote omtrek onderaan. Doordat het biaisband veel werk was, had ik het niet op tijd af, maar met rolzoom wel draagbaar.








14 opmerkingen:

  1. Jee wat leuk weer! Leuk om dit stofje verwerkt in een jurkje te zien.. Het staat haar ook weer super!

    Groetjes, Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, als je dit kunt maken is de Elodie geen probleem hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi weer, ik geloof ook dat Anne met alles staat.
    Zo lief.
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie jurk, en die elodie is niet moeilijk hoor! En valt heel netjes, niet heel wijdt of zo, dus dat kun je gerust eens proberen!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jurk! Op naar de Elodie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke jruk valt erg mooi bij haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en de laarsjes zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig jurkje, en als je dit jurkje kan maken, dan is de Elodie ook geen probeem hoor!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en een leuk stofje, ze staat er goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Süß!! Und in lila...

    Liebe Grüße,
    Mond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En weer een superjurk. Leuk die koetjes hoor. Als ik al je creaties zo zie dan moet een elodie zeker lukken hoor. Hij is niet moeilijk. Alleen aan de hals wat extra stof eraan laten, de hals is wel erg zomers

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!