zondag 11 augustus 2013

Lilly skirt 5


Anne is weg van geel en hartjes. Dus toen ze dit shirt in de winkel zag wou ze hem gelijk. In de winkel hing geen mooi rokje. Dus kon ik er zelf een gaan maken. Ik zag al de hele zomer leuke spijker rokjes voorbij komen met veel roezels. Dit is mijn eigen variant op die roezel rokjes.

Ik heb weer Lilly skirt gemaakt van Boo design's. Nu heb ik meerdere stoken gebruikt. Bovenste laag is een strook van 17 cm bij 150 cm, waarop een strook is gerimpeld van 300 cm bij 5 cm. De onderste laag is een strook van 19 cm bij 150 cm, waarop een stroom is gerimpeld van 300 cm bij 6 cm. Alles weer met geel fluo garen afgewerkt en vast gestikt met roze fluo garen. Nu met sier strikje er bij.



Heel veel rimpel werk. Voor werken met jeans heb ik maar 1 tip gebruik een jeans naald, anders heb je kans dat je naald breekt met gevaar voor je ogen. Ik heb dikke jeans gebruikt. Daardoor weegt de rok 300 gram.


De vorige versies kan je hier zien:
Lilly skirt 1
Lilly skirt 2
Lilly skirt 3
Lilly skirt 4

6 opmerkingen:

  1. Toll! Wunderschön, der Rock!

    Herzliche Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great, Deborah! Just perfect!

    Best regards, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh wie süß. Ein sehr schöner Rock,

    LG
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische rok heb je weer gemaakt. Wat zal je dochter daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar telkens hetzelfde model en toch altijd weer anders. Ook dit is een geslaagd model.
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!