zondag 15 september 2013

Lara coup coup size 4T


Ik ben echt helemaal weg van dit modelletje, maar vond het wel een duur patroon. Ik ga hem zeker nog een keer maken.


Ik had alleen een probleem: bovenpand was smaller dan de rok, maar met wat trekken aan de stof met het stikken toch goed gekomen. Ik weet niet of dit aan mij lag of aan het patroon. Het patroon past Anne goed. Het zit haar gegoten, dus Anne mag niet meer aan komen.


Deze rok is heel speciaal voor mij want ik heb een broek van mijn overleden moeder gebruikt, die ik niet kon weg gooien. Ik heb haar eigen stiksel zelfs nog moeten lostornen.







We zijn vandaag naar Barbie fandag geweest. Anne heeft zelfs gedanst op een podium met haar prinsessenjurk. Dat was heel lief om te zien. Ik moest er van huilen. Wat is Zeist een mooie stad.




5 opmerkingen:

  1. Een rokje met een verhaal! 't Is een heel mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig rokje en met zo'n stofje extra bijzonder!
    De prinsessenjurk is ook leuk. Herkenbaar dat je met sommige projecten allemaal leeuwen en beren denkt te zien, die er helemaal niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi rokje. En met het verhaal erachter helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik het hergebruik van zo'n dierbaar stuk belangrijker vind dan het rokje zelf. Al staat het de jongedame erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!