zondag 8 september 2013

Penelope's Princess Ruffle Dress PDF Pattern, size 4T


Ik wou al heel lang een prinsessenjurk maken. Eerst kon ik geen mooie stof vinden. Maar op lapjesmarkt Utrecht is volop keuze. Toen zag ik tegen borduren op met zilverdraad. Wat overigs met een extra draad geleider eenvoudig was. Daarna dacht ik zal de locker niet moeite hebben met al die palletten, maar de locker had totaal geen moeite. Daarna zag ik op tegen het rimpelen met elastiekdraad. Ook dit was eenvoudig, alleen veel gedraai. Dankzij de uitleg van collie-collie.blogspot.nl.  Al met al een hoop gepieker en voor niks. Ik heb al zin in versie 2. Iets korter, want dan kan Anne er beter mee spelen. Borduur heb ik op Etsy gevonden. Is eigenlijk een applicatie.

Anne is erg blij met de jurk. Morgen gaat hij weer aan naar de oppas.




3 opmerkingen:

  1. Wie niedlich! So eine süße Prinzessin!

    Herzliche Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ze blij zijn! Met recht een prinsessenjurk! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jurk!! Mooi gemaakt en mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!