vrijdag 27 december 2013

Bluebell dress 4T top 2 cm verlengt


Ik heb me helemaal uitgeleefd op deze jurk! Eerst heb ik witte fleece er met de naaimachine erop gemaakt. Met locker de jurk in elkaar. Met cover de zomen gemaakt. Cover gaat nu ineens over alles, zonder problemen. Lijkt erop dat het een machine is die eerst goed moet worden ingesteld en ingereden. Daarna nog twee borduurtjes. Het poppetje is erg mooi, maar heel veel kleur wisselingen en steken. De boom is niet helemaal perfect, want ik was door naalden en versteviging. Ik heb hier solovlies gebruikt, maar dat werkt niet zo goed. Borduur versprong, toch vind ik dat wel een speels effect geven. Omdat alles al zo lang duurde en ik door borduur materiaal was heb ik maar twee borduurtjes erop. Maar ik vind dat wel mooi staan.


Anne erg blij met de jurk. Het is een warme, zachte jurk. Waarin je goed kan slapen, want Anne is ziek. Zoals elke kerst. Ze heeft nu drie dagen koorts.






6 opmerkingen:

  1. Oooh, wat is hij leuk geworden. Meestal vind ik wijd uitstaande jurken niet zo fraai maar dit accentueert juist de bergen met de boom en de borduur. Heel erg fraai hoor. En voor Anne beterschap en dat ze maar snel weer de oude is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!