zondag 22 december 2013

Sinterklaas op school


Ik heb als mentor ook mee gedaan met lootjes trekken. Omdat leerlingen niet elk jaar een voetbal van papier willen en ik niet iets wil maken wat meteen weg gegooid moet worden heb ik een tasje gemaakt met Ajax borduur, die iemand zelf had gedigitaliseerd en zo ontzettend lief was om mij te mailen. Het borduur is zo mooi en verfijnd dat ik hem zeker nog een keer gebruik. De leerling die ik trok was er ontzettend blij mee. We hebben een leuke dag gehad. Gelukkig voor de storm van 5 december alles kunnen opruimen. Leerlingen hadden gelukkig geen plakzooi gebruikt, maar wel veel papiersnippers. Hieronder zie je een gedeelte van surprises. Sommige hadden zelfs een gedicht. Veel hadden hun surprise in gepakt.


 Ik heb zelf  de onderstaande cadeaus gehad. Wel heel veel dus. Binnenkort maar eens wat maken van de stofjes. Het vogelvoer hangt al buiten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!