donderdag 24 april 2014

Circle flounce dress en tipi




De paasjurk voor Anne en ik hoop dat jullie ook een fijne paasdagen hadden.



Mijn vriendin en ik hebben elk een tipi samen gemaakt. Na vele uren werk was hij klaar. Met een touwtje om de stokken komt er minder kracht te staan op deuropening. De tipi is heel groot! Ik denk dat 1 meter onder ook nog groot is ipv 1,1m. Gelukkig kan je ook twee stokken samenbinden en dat is de tent een vierkant met 1,1 m voor de zijden. De beschrijving heb ik hier gevonden:www.bymiekk.nl



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke jurk! En die tipi, geweldig is 'ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supervrolijk jurkje en shirtje en die tipi is geweldig.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik nomineerde je voor een Liebster Award!
    Benieuwd? Kijk even op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tipi vind ik enig. Mooie jurk echt vrolijk zomers

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!