dinsdag 8 april 2014

Jaren plezier



Anne 2 jaar. 

Anne 3 jaar.

Anne 4 jaar.

Anne 3 jaar.

Anne 4 jaar.

De rokjes blijven erg mooi staan. Ik denk alleen wel dat ze door school met de mooie grote zandbak wel vlug gaan slijten. Want volgens mij zwemmen ze erin :). Wat was het genieten de laatste dagen met mooie warme weer en de tuin in bloei.


Anne 3 jaar.

Anne 4 jaar en verstopt, maar wel duidelijk mijn eerste complete set. Ik heb T-shirt, legging en rok zelf gemaakt. Ik kwam deze combi tegen bij het uitzoeken van de zomer kleren. 

Anne 4 jaar. Anne verstopt voor papa, maar niet voor mama. Op de stoel hangt de tipi in wording.

10 opmerkingen:

  1. Erg leuk om de foto's zo op een rijtje te zien....je hebt wel eer van je werk op deze manier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn als iets langer kan worden doorgedragen. Kan je nog langer genieten van al het werk wat er in is gaan zitten!
    Ik ben ook benieuwd naar je tipi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat het snel he? Grote meid alweer!
    Zulke rokjes kunnen altijd.. En staan ook nog eens superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kiekjes en de rokjes zijn inderdaad top. Leuk setje bij elkaar! Het voordeel van rokjes is, dat ze vaak nóg een jaartje gedragen kunnen worden, zijn ze gewoon iets korter geworden :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zeg dat die rokjes zo lang gedragen worden. Ze zijn ook schterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige rokjes in vrolijke kleurtjes! Des te langer je van dat vrolijke spul kunt genieten des te leuker.
    Bij ons hetzelfde; rokjes maar ook bermuda's gaan meestal een paar jaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik nomineer je voor een Liebster award, omdat ik vind dat jij het verdiend. Kijk voor de vragen snel op mijn blog. Ik ben benieuwd naar je antwoorden.

    Groetjes Annemieke
    www.Sofilantjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, ze groeit en de rokjes blijven passen, dat is mooi meegenomen. Qua kleurtjes zijn ze zo mooi dat ze ook in blijven....enne ik denk uit ondervinding dat ze van zand niet vlugger slijten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie net dat Annemieke Jacobs je heeft genomineerd voor een Liebster Award. Ik heb zojuist hetzelfde gedaan, omdat ik je blog altijd met veel plezier lees. groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!