zondag 26 oktober 2014

silhouette cameo en rimpelrokje nummer 6



Ik heb een winter-rimpelrokje gemaakt van ribstof en voering. Handleiding van het rimpelrokje kan je vinden bij Mina Dotter. Verder hebben Anne en ik op onze shirt's glitterfolie afbeeldingen gemaakt met de silhouette cameo. Afbeeldingen van de handen en van vlinder heb ik via internet. Ik ben ondertussen al weer 31 weken zwanger en heb nu dus echt zwangerschapsshirt. Cameo is heel erg leuk speelgoed, alleen de vlinder was wel een karwei met alle details en bij glitterfolie kan je bijna niet zien wat je ertussen uit moet pulken.

7 opmerkingen:

  1. Een mooi vrolijk rokje en wat zijn jullie shirt leuk!
    Fijne zwangerschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo samen op de foto! De shirtjes zijn heel mooi en het rokje is ook tof, ik ga maar eens even naar die handleiding kijken ;-).

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even en dan lekker met verlof!
    Jullie zien er samen prachtig uit met jullie cameo shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk rokje en leuke applicaties op de shirts. Mij lijkt de silhouette helemaal geweldig. Ik ben hard aan het sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Ben jaloers op die cameo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi -zowel de applicaties als het rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele toffe shirts geworden, allebei! En het rokje natuurlijk ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!