woensdag 17 december 2014

Maxicosideken + 4 rimpelrokjes + silhouette cameo


 Ik heb weer een Maxicosideken genaaid. Nu ben ik helemaal tevreden over de kleuren en stof keuze. Het is erg leuk om te doen. Maar 2 is echt genoeg.

32 weken zwanger
Hartje gemaakt met de silhouette cameo van flexfolie. Hij houd het goed.

38 weken zwanger
Buik word wel erg groot.



Voor Anne een aantal gevoerde rimpelrokjes gemaakt en bij deze rok t-shirt een hartje van flockfolie. Hier kan je plaatje vinden: http://www.sherykdesigns-blog.com/2010/01/free-svg-hearts.html. Alle rokjes zijn van ribstof. 

32 weken zwanger

l







Zo nu loop ik weer bij met mijn blog.












2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige rokjes! En ik twijfel of ik ook een maxicosideken voor mijn net geboren neefje zal gaan maken... ziet er zo leuk en warm uit. Even navragen bij de mama...anders ga ik het proberen. Zo het zijn echt de laatste loodjes zie ik,hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je mooi zwanger!!! Prachtig dekentje en mooie rokjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!