dinsdag 23 juni 2015

Korte broekjes en zeverlappen



Alles word onderzocht


Na spelen even kort slapen in wandelwagen, want hij past niet meer in de ligbak.

Patroon van de korte broek is van oliver + s gemaakt in kleinste maat. Patroon is aan de onderkant wel 8 cm korter gemaakt door mij en dan randje eraan genaaid van 8 cm en die is dubbel gevouwen. Boordstof is weer 20 cm bij 40 cm. Zeverlappen zijn van Pieke en Wieke.

Vlugge projecten en bandwerk is het helemaal voor mij nu.

Met matje lekker buitenspelen
Laatste dag in de bak.......


Tandjes komen door dus alles word gekauwd.

Alle vrolijke korte broeken bij elkaar
Alle vrolijke zeverlappen bij elkaar

David probeert te kruipen

Heerlijk aan het trappelen
Origineel patroon van Sunny shorts valt wat lang dus in gebruik sla ik het om.





6 opmerkingen:

  1. ik vind ze echt heel mooi, en wat geeft het veel van hetzelfde patroon ieder keer een ander stofje en het ziet er heel anders uit!
    wat een heerlijk kereltje om te zien
    groeten sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat bandwerk doe je goed hoor! Erg leuk weer allemaal en heerlijk kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Mooi gemaakt weer.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij heeft het lekker naar z'n zin! Leuke dingen heb je gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke outfits bij elkaar! Leuk te zien dat je veel hebt aan mijn patroontje van de zeverlapjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!