woensdag 1 juli 2015

slaapzak droomfabriek




Ik heb drie slaapzakken gemaakt voor warme dagen. Het patroon is van droomfabriek.
Ik heb de armsgaten zonder toeslag gemaakt. Hiermee ben ik erg blij. Ik heb een rits van 50 cm tussen de lagen vast genaaid. Nergens harde stukjes voor David. Bij de armsgaten heb ik de lussen die bovenop liggen 4 cm verlengd. Nu kan ik de armsgaten groter maken. Bij de laatste slaapzak de lengte met 10 cm verlengd. Dit kan ik ook zeker aanraden. Als ik hem weer zou maken dan hoofdopening kleiner maken aan de voorkant kan zeker wel 4 cm hoger.

Nog een paar foto's van David.





4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik heb ook altijd zelf de slaapzakken voor de kinderen gemaakt, dankbaar werk omdat ze zo vaak gebruikt werden.Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi en ook nog eens zo bruikbaar. Mooi mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!