vrijdag 17 februari 2017

Korte broekjes


Na een hele tijd weer een bericht van hier. De afgelopen tijd wel veel genaaid ( vaak bandwerk), maar niet geblogd. Met de energie die ik heb zal ik keuzes moeten maken. Langzaam gaat David beter slapen en krijg ik ook meer energie. Ook gaat hij langzaam iets minder drinken. Het schema van een te vroeg geboren baby heeft hij lang volgehouden.... Hij wekte mij zeker elke 3 uur om te drinken tot een paar dagen voor zijn tweede verjaardag. Ik en Anne missen onze digitale fotoboek. Dus ik ga de komende tijd allerlei foto's hier weer plaatsen. Als eerste korte broekjes die ik maakte voor zomer 2015. Ik had er veel gemaakt maar nog een paar voor de warme vakantie.

Patroon van de korte broek is van oliver + s gemaakt in kleinste maat. Patroon is aan de onderkant wel 8 cm korter gemaakt door mij en dan randje eraan genaaid van 8 cm en die is dubbel gevouwen. Boordstof is weer 20 cm bij 40 cm.


Setje gemaakt van kapotte broek van manlief zomer 2015
Deze kerstvakantie 2016-2017 zelfde korte broek
Setje gemaakt van kapotte broek van manlief






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!