zondag 19 maart 2017

La maison victor: candy dress + ottobre: raglan



Anne vond op lapjes markt in Utrecht een mooi stofje... Ik dacht alleen maar nee. Er zit fleece aan de binnenkant en sweat aan de buitenkant. Gelukkig liet het zich makkelijk verwerken. De sweatstof pilt wel een beetje, zonde. Anne is super blij met de jurk. Ik heb de candy dress genomen en de bovenkant vervangen door een raglan trui. Hij is wel ruim, daarom naast koortje ook elastiek gedaan. Zodat hij ook goed zit zonder strikje. Dat hij comfortabel zit kan je wel zien aan de bovenstaande foto. David maak altijd bouwplaatsen na. Eerst was ik boos dat hij troep maakte, maar nu weet ik beter. Ik kan genieten van beide kindjes zo gezellig aan het samen spelen in zelfgemaakte kleding vlak voor school.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!