zondag 5 maart 2017

Turnzakjes



6 turnzakjes gemaakt met naam: 2 voor Anne , 1 voor David en 3 voor mijn kinderen van mijn vriendin. Het begon met Anne die naar groep 3 ging en daarom een gymtas nodig had. Mijn zus vertelde dat Bo haar zakje nooit kwijt raakte door haar naam die ik erop had geborduurd, dus dat werd zelf maken. Ik heb ze zelfs gevoerd, zodat borduur beter beschermd is. De foto dat Anne de rugzak op heeft is ook haar eerste dag in groep 3. Wat is er sindsdien veel gebeurd. Iets wat we nooit hadden verwacht is dat we onze schoolkeuze voor Anne zouden veranderen. Maar voor Anne en ons veel beter nu ze op een andere school zit. Die nieuwe school heeft veel meisjes in de klas, is een leergierige klas en heeft veel uitdaging. Het is alleen of ze weer voor het eerst naar school gaat. Weer kinderen, ouders en een school leren kennen. 


4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de afgelopen tijd zoveel maaksels hebt geplaatst, Allemaal mooi en kleurig en netjes gemaakt! Ben benieuwd wat er nog meer komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke en vooral bruikbare (gym) tasjes.Soms weet je achetraf pas wat de juiste keuze was. Succes met het 'opnieuw'starten op de nieuwe school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ontdekte vanmorgen dat jij helemaal niet in mijn bloglijst staat, nu inmiddels wel hoor!! Wat heb je veel berichten geplaatst deze eerste maanden van dit jaar. Leuk om te zien dat je zoveel gemaakt hebt vorig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bandwerk !
    Fijn dat de nieuwe school voldoende uitdaging biedt !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Je bericht komt zo vlug mogelijk op het blog!